بررسی تأثیر مدیریت استعداد بر عملکرد کارکنان شعب بانک رفاه کارگران در شهر تهران…

بررسی تأثیر مدیریت استعداد بر عملکرد کارکنان شعب بانک رفاه کارگران در شهر تهران...

بررسی تأثیر مدیریت استعداد بر عملکرد کارکنان شعب بانک رفاه کارگران در شهر تهران…

چکیده هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر مدیریت استعداد بر عملکرد کارکنان شعب بانک رفاه کارگران در شهر تهران است. روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری در پژوهش حاضر شامل کلیه کارکنان بانک رفاه در شهر تهران می باشد که بر اساس آخرین آمار تعداد آنها ۱۳۳۳ نفر می باشد. از جامعه آماری پژوهش نمونه­ای به حجم ۲۹۸ با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شد. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش، شامل دو پرسشنامه مدیریت استعداد فیلیپس و راپر…

بررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری (CRM): اثرات عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه با تأکید بر بیمه‌های عمر…

بررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری (CRM): اثرات عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه با تأکید بر بیمه‌های عمر...

بررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری (CRM): اثرات عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه با تأکید بر بیمه‌های عمر…

فهرست مطالب۱-۱ مقدمه:.. ۲
۱- ۲ شرح و بیان مسأله تحقیق:.. ۳
۱- ۳ اهمیت و ضرورت تحقیق:.. ۵
۱- ۴ اهداف تحقیق.. ۷
۱- ۵ فرضیه‌های تحقیق:.. ۸
۱- ۶- ۱ قلمرو موضوعی:.. ۹
۱- ۶- ۲ قلمرو مکانی:.. ۹
۱- ۶- ۳ قلمرو زمانی:.. ۹
۱- ۷ جامعه و نمونه تحقیق:.. ۱۰
۱- ۸ روش تحقیق:.. ۱۰
۱- ۹ ابزار گردآوری داده‌ها:.. ۱۱
۱- ۱۰ تعاریف عملیاتی واژه‌های تحقیق:.. ۱۱
فصل دوم.. ۱۴
۲- ۱ بخش اول: دانش.. ۱۵
۲- ۱- ۱ مقدمه دانش.. ۱۵
۲- ۱- ۲ روند تاریخی حرکت سازمان‌ها به سوی سازمان‌های دانش‌مدار.. ۱۵
۲- ۱- ۲- ۱ اقتصاد کشاورزی:…..